serivicii seminari

Rezultatul deciziilor de atribuire in activitatile de achizitii:

Servicii de auditare financiara, Noiembrie – Aprilie, 2016, CPV 79212100, a fost achzitionat de la Auditor Roxana Sorina Stroe.

Servicii de organizare de seminarii, Iasi 31 Martie – 3 Aprilie, 2016, CPV 79951000, a fost achizitionat de la SC Contur Management SRL.

Achizitie simpla Servicii de audit financiar, 79212100-4, a fost achizitionat de la Servicii formare specializată, 80510000, a fost achizitionat de la Adina Elena Nica.

Pachete software şi sisteme informatice, 48000000-8, a fost achizitionat de la ALTEX ROMANIA SRL Computere portabile, 30213100, a fost achizitionat de la ALTEX ROMANIA SRL

Servicii tipografice şi servicii conexe, 79800000-2, a fost achizitionat de la Nextera Art Group SRL

 Achizitie Competitiva Simplificata Servicii prestate de autor, Ghid de abordare si de rezolvare a conflictelor de natura participativa CPV 92312210-6, a fost achizitionat de la Fiscuci Carmen Irina.

Servicii de organizare de seminarii, Bucuresti 17 – 20 Septembrie 2015, CPV 79951000, a fost achizitionat de la SC Contur Management SRL.

Servicii prestate de autor, Ghid de abordare si de rezolvare a conflictelor de natura procesuala CPV 92312210-6, a fost achizitionat de la Fiscuci Carmen Irina.

Servicii de organizare de seminarii, Cluj Napoca 21 – 23 Mai 2015,CPV 79951000, a fost achizitionat de la SC Contur Management SRL

Invitatie de participare la achizitia de servicii organizare seminarii  in Bucuresti – 14.04.2016

Achizitia se face in vederea organizarii unui eveniment de 2 zile hoteliere: Atelier: 21 – 21 Aprilie 2016, in cadrul Contractului cu numarul RO 2014_5.1_47 incheiat intre Fundatia pentru Dezvoltarea Societatii Civile si Asociatia Ecumenica a Bisericilor din Romania – AIDRom, pentru proiectul cu titlul „I4P România – Pregătirea Rețelei ”Infrastructuri pentru Pace ROMÂNIA”, finanțat prin Fondul ONG în România, Mecanismul Financiar al Spațiului Economic European 2009 – 2014”. Specificam faptul ca oferta trebuie sa contina mentiunea cu privire la numarul contractului si numele proiectului.

Descarca aici Document de Achizitie 14.04.2016

Se reia procedura pentru achizitia de servicii organizare seminarii la Cluj-Napoca 02.04.2016

Pentru ACHIZITIA DE SERVICII ORGANIZARE SEMINARII, COD CPV 79951000  in locatia Municipiul Cluj Napoca se reia procedura de achizitie conform documentatiei Nr. 8 din 02.04.2016.

Descarca aici Documentul de Achizitie 02.04.2016

Invitatie de participare la achizitia de servicii organizare seminarii – 23.03.2016

Achizitia se face in vederea organizarii unui eveniment de 2 zile hoteliere: Atelier: 15 Aprilie 2016 (incepand cu orele 13:00) pana pe 17 Aprilie 2016 (orele 13:00), in cadrul Contractului cu numarul RO 2014_5.1_47 incheiat intre Fundatia pentru Dezvoltarea Societatii Civile si Asociatia Ecumenica a Bisericilor din Romania – AIDRom, pentru proiectul cu titlul „I4P România – Pregătirea Rețelei ”Infrastructuri pentru Pace ROMÂNIA”, finanțat prin Fondul
ONG în România, Mecanismul Financiar al Spațiului Economic European 2009 – 2014”. Specificam faptul ca oferta trebuie sa contina mentiunea cu privire la numarul contractului si numele proiectului.

Descarca aici Documentul de Achizitie 23.03.2016

Invitatie de participare la achizitia de servicii organizare seminarii – 02.03.2016

Achizitia se face in vederea organizarii a 2 evenimente succesive [fiecare eveniment are 2 zile de desfasurare: Training: 31 martie ‐1 aprilie 2016; Atelier: 2 ‐ 3 Aprilie 2016], in cadrul Contractului cu numarul RO 2104_5.1.47 incheiat intre Fundatia pentru Dezvoltarea Societatii Civile si Asociatia Ecumenica a Bisericilor din Romania – AIDRom, pentru proiectul cu titlul „I4P România – Pregătirea Rețelei ”Infrastructuri pentru Pace ROMÂNIA”, finanțat prin Fondul ONG în România, Mecanismul Financiar al Spațiului Economic European 2009 – 2014”.

Descarca aici Documentul de Achizitie 02.03.2016

Up-Date 25.08.2015 Invitatie de participare la achizitia de servicii prestate de autor / autori

Prin prezenta, anuntam pe potentialii autori ca achizitia de Servicii prestate de autori CPV 92312210-6, ref. Documentatia Nr. 2 din 26.06.2015, reactualizata la 14.07.2015, facuta prin invitatia publica a fost anulata pentru lotul I “. Ghid de abordare şi rezolvare a conflictelor de natură participativă”, pe motivul primirii unei singure oferte.

Incepand cu data de 25 august se reia procedura si se lanseaza o noua invitatie publica pentru achizitia de Servicii prestate de autori CPV 92312210-6 conform cu Documentația Nr. 5 din 24.08.2015

Descarca aici Documentul de Achizitie 25.08.2015

Up-Date 24.08.2015: Invitatie de participare la achizitia de servicii organizare seminarii din data de 13.08.2015: 

Prin prezenta, operatorii economici sunt anuntati ca achizitia de SERVICII ORGANIZARE SEMINARII, COD CPV 79951000, conform cu Documentatia Nr. 3 din 08.08.2015, facuta prin invitatia publica lansata in data de 13.08.2015, cu data limita de transmitere a ofertei a fost anulata pe motivul primirii unei singure oferte. Incepand cu data de 25 august 2015 se reia procedura de achizitie si se lasanseaza o noua invitatie publica pentru achizitia de SERVICII ORGANIZARE SEMINARII, COD CPV 79951000 cu data limita de transmitere a ofertei 03 septembrie 2015, data postei/curierului.

Descarca aici Documentul de Achizitiei 24.08.2015

Invitatie de participare la achizitia de servicii organizare seminarii – 13.08.2015

Achizitia se face in vederea organizarii a 2 evenimente succesive: fiecare eveniment are 2 zile de desfasurare: Training: 17‐18 Septembrie 2015; Atelier: 19‐20 Septembrie 2015. Oferta se va trimite la adresa: Asociatia Ecumenica a Bisericillor din Romania – AIDRom, Strada Ilarie Chendi, Nr. 14, Bucuresti, Sector 2.

Data de transmitere a postei / curierului trebuie sa fie cel mult 22 August 2015.

Invitatie de participare la achizitia de servicii prestate de autor / autori – 30.06.2015 

UPDATE 14.07.2015 “Cu privire la achizitia de servicii de autor, comisia de achizitii a hotarat prelungirea termenului de depunere a ofertelor pana la data de 24 iulie 2015, data postei / curierului. Cu exceptia datei limita de transmitere a ofertelor in invitatia de participare si in caietul de sarcini nu sunt schimbari”

Achiziția se face în vederea achiziționării a doua pachete de Servicii prestate de autor/autori de ghid, CPV 92312210‐6 prevăzute a se pilota la nivel national: a. Ghid de abordare şi rezolvare a conflictelor de natură participativă si b. Ghid de abordare şi rezolvare a conflictelor de natură procesuală.

Invitatie de participare la achizitia de servicii organizare seminarii “I4P Romania” – 24.04.2015

UPDATE / 29.04.2015:  Termenul limita pana la care oferta poate fi inaintata a fost prelungit pana la data de 6 Mai 2015 data postei sau a curierului. Descarca aici informare privind modificarea termenului. 

Achizitia se face in in vederea organizarii a 3 evenimente, in cadrul Contractului cu numarul RO 2104_5.1.47 incheiat intre Fundatia pentru Dezvoltarea Societatii Civile si Asociatia Ecumenica a Bisericilor – AIDRom pentru proiectul cu titlul „I4P România – Pregătirea Rețelei ”Infrastructuri pentru Pace ROMÂNIA” finanțat prin Fondul ONG în România, Mecanismul Financiar al Spațiului Economic European 2009 – 2014”.

Documentatia de atribuire este anexata acestei invitatii fiind disponibila si pe pagina web a Asociatiei Ecumenice a Bisericilor din Romania – AIDRom (vezi www.aidrom.ro) si PATRIR (vezi www.patrir.ro). Operatorii economici, in functie de capacitate si disponibilitate pot oferta pentru toate cele 3 evenimente sau doar pentru unul dintre ele. Persoana de contact: Mihail Brinzea, e‐mail: instruire@yahoo.com, phone: 0751179270

Termenul limită până la care ofertele pot fi trimise: 30 aprilie 2015. Pentru mai multe informatii descarcati aici solicitarea de cerere achiziti.

Descarca aici rezultatul deciziilor de atribuire in activitatile de achizitii:

descarca aici

Comunicat de presa: Realizarile Proiectului I4P Romania – Pregatirea Infrastructuri pentru pace in Romania 

Bucuresti, 28 Aprilie 2016.

Proiectul finanţat prin granturile SEE 2009 – 2014, în cadrul Fondului ONG în
România, cu suma nerambursabila de 73,670.00 Euro, a identificat o varietate de tipologii de conflicte şi a propus modele de analiză de abordare structurată şi de rezolvare a acestora. 
În cadrul proiectului s-au elaborat ghiduri de bune practici şi s-au constituit cinci Think Tank-uri (Grupuri de Reflecţie) care au efectuat zece activităţi de advocacy, petiţiile fiind expuse public online sub egida I4P România. Reţeaua de specialişti şi de organizaţii care au participat la proiectul derulat pe o perioadă de 14 luni este determinată să continue munca şi să adreseze societăţii şi autorităţilor noi teme de reflecţie şi soluţii viabile pentru prevenirea şi rezolvarea conflictelor.

Comunicat de presa: Primul proiect de infrastructura pentru pace din Europa Centrala se implementeaza in Romania.

Bucuresti, 27 Martie 2015

Analizand situatia perpetuu tensionata la nivel de societate, privind la evolutia deopotriva globala si locala a conflictelor, constatand sinergia dar si diversificarea acestora, evaluand dinamica accelerata a starilor conflictuale in diferite registre sociale, consideram ca Romania este una dintre tarile Uniunii Europene  care nu are o infrastructura de pace organizata interdisciplinar.

In cadrul acestui proiect, intr-o perioada de 14 luni, un numar de 90 de specialisti in transformarea conflictelor (mediatori, asistenti sociali, absolventi de drept, stiinte politice si stiinte administrative) vor beneficia de sesiuni de formare, in care isi vor dezvolta capacitati de analiza complexa a conflictului, capacitati de elaborare de design al interventiilor, de mediere si transformare a conflictelor prin practici restaurative.

Tot in cadrul proiectului, expertii vor elabora trei Ghiduri de bune practici cu privire la trei tipologii de conflict: identitara, participativa, procesuala. 

In acelasi timp, se vor crea premizele ca infrastructura de pace sa coopereze si cu structurile autoritatilor locale si centrale. Pentru aceasta, se va elabora un Document de politici publice, White Paper, pe tema Infrastructurii de Pace si a Practicilor Restaurative de Transformare a Conflictelor si de Reconstructie Sociala.

Se vor organiza dezbateri si intalniri de lucru cu reprezentanti ai autoritatilor publice in jurisdictia carora se afla puterea de a genera noi elemente de legislatie in politicile publice, cu precadere cele din zona de resort a Ministerelor de Externe, Aparare, Administratie si Interne, Educatie, etc.

Descarca aici comunicatul de presa

descarca-aici-copyFDF5247

Descarca aici Formuarul de Inscriere Training ” Reconciliere prin practici restaurative”

Descarca aici Formuarul de Inscriere Atelier de Pilotare ” Identitati in Conflict”

_________________________________________________

Descarca aici suportul de curs  Training ” Reconciliere prin practici restaurative”.

Daca esti interesat sa participi la urmatoarele evenimente: 

Training: Analiza complexa a conflictelor

Descarca aici suportul de curs.
Training: Designul interventiilor in procese de transforamare a conflictelor
Training: Reconciliere prin practici restaurative
Atelier pilot cu privire la conflictele cu natura identitara
Atelier pilot cu privire la conflictele cu natura procesuala
Atelier pilot cu privire la conflictele cu natura participativa
Procesul de elaborare a documentului de politici

sau sa primesti unul din urmatoarele documente: 

Ghid de bune practici cu privire la conflictele cu natura identitara*
Ghid de bune practici cu privire la conflictele cu natura procesuala*
Ghid de bune practici cu privire la conflictele cu natura participativa*
White Paper – Documentul de politici publice publice – White Paper

Sau esti interesat ca in organizatia ta sa vina unul din specialistii nostri si sa instruiasca stafful organizatiei in transformarea conflictelor sau esti interesat ca organizatia ta sa faca parte din infrastructura de pace “I4P Romania”

Atunci descarca aici Formuarul de Inscriere

AAAAAAAAAAAASSSSSEDFRERE